"Mi testigo es el cielo vacío"

lunes, 21 de marzo de 2011

(...)

Antes de nada play



"Todo había cambiado de repente: el tono, el clima moral. No sabías qué pensar, a quién escuchar. Era como si durante toda tu vida te hubieran llevado de la mano como a un niño pequeño y, de pronto, te encontraras solo y tuvieras que aprender a andar."


Antes, xa fai moito tempo, adestraba cun fin deportivo, cunha meta, gañar a competición que se presentaba alí no horizonte do meu cansancio, máis tarde aquelo convertiuse nun exercicio monótono, sen obxectivos , sen pretensions de ningún tipo, simplemente tocou fondo, xa non estaba motivado, miles de cuestións pasaran pola miña xoven e distraida mente.

"Ya no quedaba nadie, ni la familia ni las personas cuya opinión merecía tu respeto. En aquel tiempo sentías la necesidad de comprometerte con algo absoluto - la vida, la verdad o la belleza- que gobernara tu vida y reemplazara unas leyes del hombre que habían sido descartadas."
Saltando, e saltando unha e outra vez, por deportes, por compañeiros de adestramento, non atopaba aquelo que me motivase que me fixera espertar.

Non fai moito e por motivos "estudos-traballo" collin unha dinámica que non me beneficiaba, volveuse monótono e redundante, esa vella sensación.

"Sentías la necesidad de entregarte a una meta última con todas tus fuerzas, sin reservas, como no habías hecho nunca en los apacibles viejos tiempos, en la antigua vida que ahora estaba abolida y había desaparecido para siempre."

BORIS PASTERNAK, Doctor Zivago

Non sei como nin quero sabelo, un día comencin outra vez a adestar pero de xeito autodidácta, sen guías nin plan, tanto podía correr 20 kilómetros que cando iba pola metade ocurríaseme nadar, e iba nadar.
Iso cambiou todo, dinme conta máis tarde que non era por romper coa monotonía, se non que era por que antes non me escoitaba , non sabía a onde iba o meu corpo cando a miña mente estaba en off, cambiou o meu xeito de ver as cousas.
Necesitaba eso, silencio, estar eu solo contra unha copia case perfecta de min mesmo, a que superar, e que a súa vez me superase con facilidade.
Ese foi o cambio, antes corría e corría detrás de xente que non era eu, corría por correr, porque o tiña que facer. As miñas marcas canda vez iban a menos ,e sempre deixaba enerxías na recámara.
Unha gran persoa e mellor amigo, que sempre está ahí cando estou neses momentos de espirais e búcles mentáis dixome "espabila joder, tes todas as facultades para conseguir o que queiras" , outro amigo engadeu, máis tarde e con outro sentido - que eu aplico a esto- "non hai consellos! ánimo".
Estou motivado, o que me motiva non é tanxible, non o podes coller e ler, ou escoitar, solo surxe, pode que esté ahí e non o atopase antes, ou simplemente apareceu ahora, cando o necesitaba.
O meu grado de concentración xa é superior, podo caer que a miña mente sigue correndo e simplemente érgome do doloroso chan e boto a correr para intentar alacanzalae ahora colloa.
Krakauer escribeu no seu libro "Soños do Eiger" :
"Al poco tiempo estás tan absorto en lo que haces que ya no notas los nudillos en carne viva, los calambres en los muslos, la tensión que produce la concentración ininterrumpida. Un estado parecido al trance gobierna tus esfuerzos y la escalada se convierte en una especie de sueño clarividente. Las horas transcurren como si fueran minutos. La confusa carga que comporta la vida cotidiana -los descuidos y olvidos, las facturas sin pagar, las oportunidades perdidas, el polvo debajo del sofá, la inexorable dependendencia de los genes-, queda olvidada temporalmente borrada de tus pensamientos por la arrolladora claridad de la meta y la seriedad de la tarea en curso.En tales momentos te invade algo que se asemeja a la felicidad, pero no es un sentimiento en el que puedas confiar. Lo que mantiene la obsesión de la empresa en la escalada en solitario es la confianza absoluta en uno mismo, lo que representa ninguna garantía desde el punto de vista de una mayor adherencia del terreno."

Ahora pode que sexa eso que teño confianza plena en min mismo, dentro da miña soidade cando corro , vou máis que nunca moi ben acompañado.




"La felicidad sólo es real si es compartida"

No hay comentarios:

Publicar un comentario